حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

 

سلاممممممممممم من اومدممممممم

از اینکه این مدت نتونستم به کسی سر بزنم شرمنده .جبران میکنیم در اولین فرصت

و یک دنیا سپاس از دوستانی که فراموشم نکردن و بهم لطف داشتن

واقعا شرمنده ی همگیتون هستم .

خوشحالم که دوباره میتونم با دوستام باشم .

و..............

هیچ چشمداشتی ندارم از آنان که دوستشان دارم آنان آزادند و رها
حتی اگر تمام دلخوریهای عالم را به یکباره بر سرم خالی کنند.
به دوش خواهم کشید هر آنچه که بر شانه هایم نهادند
خداوندا توانم ده
تا غم های دیگران را بر دوش کشم
و به من یک دنیا شادی عطا کن
تا آنها را میان عزیزانم تقسیم کنم

 

به قول مامی جونم  هم تعالی شما عزیزان ارزوی من . فعلا

 

نظرات 36 + ارسال نظر
سورنا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام..!!!
خوش آمدی....
اما باید قول بدی که می نویسی درهمین نزدیکی...

اشک های مسیح شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

سلام ندایی..خوجحالیم که این کنکور کوفتی رو بلاخره دادی رفت پی کارش..واقعا چه بدبختی هست این کنکور..کی می خوان برش دارن خدا می دونه..بهرحال بازگشتت موبالک!!..

سلی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام ندایییی خوشگلم !
خوبی؟:دی
بوس بوسسسسسسس
منم خوشحالم که هردومو از دس این کنکور لعنتی راحت شدیم !!
وای من اصلن اون روز ها رو دوس ندارم !!

فدات بشم منتظرم
بوس بوسسسسسسسس
مامی رو هم ببوس:دی
بوس یه دونه تو !
یه دونه مامی
یه دونه هم من:دی

سعید از غریبانهای مهربان یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام
خیلی خوشحال شدم که دوباره برگشتی و می خوای شروع
کنی

مریم یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ

زندگی یک پیوند است

پس بگذار دیگران به تو نزدیک شوند...

نفوذ پذیر شو.

این نفوذ پذیری شادی بسیار برایت می آورد

و آزمون های دردناک نیز.

در لحظاتی غرق در شعف و در لحظاتی

در افسردگی عمیق به سر خواهی برد.

به هر دو نیازمندی غنی خواهی شد.

سپس به خلوت شو و آن احساس مطبوع ارزانی تو

مجید یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ http://darvish58.blogfa.com

سلام
بچه

ر و ز ب ه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ

....

شما که روح زندگی هستید و زندگی بی شما اجاقیست خاموش شما که نغمه آغوش روحتان در گوش جان مرد فرحزاست شما که در سفر پر هراس زندگی،مردان را در آغوش خویش آرامش بخشیده اید و شما را پرستیده است هر مرد خودپرست عشقتان را به ما بدهید شما که عشقتان زندگی ست! و خشمتان را به دشمنان ما شما که خشمتان مرگ است!

(استاد شاملو)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

خوش اومدی :))
منتظرتم..
نگفتی بهم چی کار کردی ؟!
.......................................

+ از همه بی خبرم !

سورنا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ

فاضل نظری:
ـــــــــــــــــــــ
به طعنه گفت به من: روزگار جانکاه است
به من! که هر نفسم آه در بی آه است

در آسمان خبری از ستاره من نیست
که هر چه بخت بلند است عمر کوتاه است

به جای سرزنش من به او نگاه کنید
دلیل سر به هوا بودن زمین ماه است

شب مشاهده چشم آن کمان ابروست!
کمین کنید که امشب سر بزنگاه است

شرار شوق و تب شرم و بوسه دیدار
شب خجالت من از لب تو در راه است....

سورنا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

با همه خلق مرا تو دشمن کردی

در گوشه ی عزلتم نیشیمن کردی



آیا بود آن شب که من باشم وتو

تا باتو بگویم که چه بامن کردی؟

سورنا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

موهایت را بلندمگذار

می ترسم ماه را گم

کنم.


سورنا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

غروب !

تکه ی از پیراهن توست

وقتی بر تن داری به اقیانوس

نزدیک تری.


سورنا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ


ای چشم تو بیمار ، گرفتار ، گرفتار

برخیز چه پیشامده این بار علمدار

گیریم که دست و علم و مشک بیفتد

برخیز فدای سرت انگار نه انگار

شهرزاد دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

سلامم ندا جونم:
خوبی؟؟؟
دلم برات تنگولیده بودم عزیزممممممممممم
برای نوشته های قشنگتت..
خوشحالم کردی...
منتظر نوشته هات هستم...
فدای تو..
بووووس:))))

مرجان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ http://dayy.blogsky.com

قربونه خودتو مامیت برم :-***

خوش اومدی :))))))))))))))

حمید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.abadancity67.blogfa.com

سلام ندا خانم خو شحالم که هنوز وبلاگ شما رو پایدار می بینم وبلاگ قشنگی دارید یکم زود به زود اپلود کنید من خدمت سربازیم ولی همیشه وبلاگ شما رو یه سری میزنم فعلا بابای

یه رهگذر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ق.ظ

سلاممم خوشحالم که برگشتی
عجیب انتظار میکشم که ببینم چی مینویسی
چون که
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد
منتظرممم

فر ید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.faridnikkar.blogfa.com

*..*•.
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..•*..*•..•*..*•. .•*..*•. ...
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´..####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..•*..*•..•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•.


سلام ندا خانوم وبلاگت روز به روز قشنگ تر میشه!!!! به امید دیدار...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

آخره معرفت!

امیر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.loloknat.blogfa.com

روزمرگی تنها کلمه ایست که می توان به این روزهایمان نسبت دهیم
سلام ندا جون
منم مثه خودت تو امتحانات و مشکلات زندگی غرق بودم ولی برگشتم .

ایشالا به زودی مثه قبل نوشته های زیباتو می خونم



تا دوباره ...

ر و ز ب ه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

...

تنها مرگ است که دروغ نمی گوید !!

(استاد صادق هدایت.. بوف کور)

سورنا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ

روزبه راست میگه

شهرزاد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\/shahrzad91r.blogsky.com

سلامم ندا جونم:
خوبی؟؟؟
هر دو تا وب هام آپ هست...
منتظرتم..
راستی در هر دو تا وب هام لینکت کردم...

غریبه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام

خوشحالم که برگشتی ..
منتظر نوشته های قشنگت هستم ..

یا حق

خلود جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ب.ظ http://khanehomid.persianblog.ir

آمین

سلی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ق.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

سلام ندا جون جونم
خوبی؟؟
میسی منم خوبم:دی
اومدم سری بزنم و ببینم کجایی؟
وبلاگتو چرا آپ نکردی؟
اهه مثه اینکه ایندختره کتک میخوادد؟

رضا مشتاق شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام بر ندا
سه تا تبریک
1- وبتو راه انداختی
2- قراره دوباره برگردی خونه ی ما( خونه ی دوستان)
3- اینکه میبینم مادر محترم شما مثل یه دوست در بین بچه ها هست

حالا دانشگاهم قبول بشی دیگه چه شود
میشه حکایت گل بود به سبزه نیز آراسته شد

TNT شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.vorojaklover.bloget.ir/

سلام ندا جون خوبی چه خبر.وبلاگ خیلی قشنگی داری.نظرتون در مورد تبادل لینک چیه.راستی اگر اومد ی داخل وبلاگم نظرتو داخل همون مطالب های که خودم اپ کردم بده .خوب این ایدی منه:badnam46خوب حتما منو اد کن.

مصطفی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://bani.blogfa.com

سلام ندا

چه خوب شد نونستم بهت سری بزنم

منم چند وقته که تنبل شدکم و چیزی ننوشتم چون نزدیک امتحاناتم هست

امید وارم که همیشه موفق باشی


باد

سورنا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام...!!!

یلدا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.yalda-224.blogfa.com

سلام ندا جون

من آپ هستم

خوشحال میشم سر بزنی

سورنا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ

میبستنننینبتینبتینبینبینب

محمد دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com


سلام ابجی ندایییییی
خوبی عزیز
غیبت کبری است یا صغری
معلومه کجا هستی بابا
باز هم ارزو بارانی ...
نوشته از....
او در باران هم امد......
من غریبه دیروز..آشنای امروز و فراموش شده فردایم
پس در آشنایی امروز مینویسم تا در فردای تلخ جدایی بیاد آوری مرا
چون روزی بوده ام !!!! خاطرم را به خاطر بسپار با مهر عشق
شاید فردا نباشم.
ولی امروز هستم
اپ کردم و نشسته ام به انتظار. همراهیم کن
(اپ کردین خبر کنید)

سلی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ

نداااااااااااااااااااا
(عصبانی )

ر و ز ب ه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ


به انتظار ِ تصویر ِ تو
این دفتر ِ خالی

تا چند
تا چند

ورق خواهد خورد؟

.......................................

ر و ز ب ه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ

...
بالایی از استاد شاملو بود..

سورنا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://pagah.blogfa.com

تاکید...
بالایی از استاد شاملو بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد