حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

وقتی....

 

وقتی پرنده ای را معتاد می کنند..
تا فالی از قفس به در آرد..
و اهدا نماید به جویندگان خوشبختی تا شاهدانه ای را به پاداش بگیرد.....
پرواز.........
قصه ی بس ابلهانه ایست؛ از معبد قفس. همین


 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
خودم (ندا یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ


و اما من...
تا کسی از پشت فریاد بر بالین سکوت نیارامد،
یا که از تلاطم لحظه بال پرواز را به بینهایت نگشاید،
یا که از تراکم واژگان بی معنااما زیبا رویا نسازد،
تا بدان هنگام عاشق خواهم ماند.
تا زرد شدن سرود بهار،
یا پر شدن دستان تهی خواهش،
یا تا مرگ فاصله به پاس قدم هایت،
تا بدان هنگام عاشق خواهم ماند.
تا برفراشته شدن پرچم یأس بر فراز قله های نیاز،
یا گفتن تلخ حقیقت جدایی ،
یا تا خواندن اخرین مصرع شعر بی پایان چشمانت،
تا بدان هنگام عاشق خواهم ماند
همین ما را بس

یه رهگذر یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

فال من اینست
سهم من اینست
فال من
آسمانیست که آویختن پرده ای آن را از من می گیرد
سهم من پایین رفتن از یک پله متروکست
و به چیزی در پوسیدگی و غربت واصل گشتن
سهم من گردش حزن آلودی در باغ خاطره هاست
و در اندوه صدایی جان دادن که به من می گوید
دستهایت را دوست میدارم

صمد یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://cnclick.blogfa.com

زندگی چون قفسیست.....

قفسی تنگ و پر از تنهایی...

و چه خوب است لحظه غفلت ان زندانبان

بعد از ان هم پروازززززززززززززز..................


سلام ندا خانوم

ممنون که بهم سر زدین

شیما یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://shainaz.blogfa.com

سلام ندای عزیز مرسی از این همه محبت

روبه راه بشم می یام و یک دله سیر می نویسم فعلا تو غریبانه ترین شام غریبانم سیر میکنم

شام غریبان حسین تمو م شد اما انگار من نمی خوام باور کنم .....


خوش به حالت که بدون نیت داری می نویسی اونم از دل خوشیهای دیگران

من اگه این بار بنویسم می خوام نیت کنم برای خوب بودنم

اگه بنویسم ...

اخه تازه فهمیدم بیام و گهگاهی بخونم دل نوشته های اسمانی شما دوستهای گلم و ...

بهتر از ازردن این همه دله با خط خطی هام

حیفه این حروفها که بخواد با دستهای من چیده بشه

حیفه .....

محمد یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

سلام ابجی جونم
خوبی عزیز
ممنون که خبر کردی
اپت زیبا بود خوب با کلمات بازی می کنید
تسلیت می گم این ایامو
ما هم دعا کن
باز اپ کردی خبر کن
بیا پیشم
منتظرتم

و من نمی دانم
که چه ام و چگونه ام
و نمیدانم که چه می خواهم از او
و نمی دانم که چه بگویم به او
و من میدانم
که چه دارم که نگویم به او
و میدانم که چه نمی خواهم از او
و میدانم که چه نیستم و چون نیستم...
و من می دانم
که خسته ام
خسته ، خسته ،خسته

ساغر یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.saghar60.blogfa.com

نمی دانم
شاید آخر دنیاست
که عقربه ها به بن بست رسیده اند
کاش بیایی .........
منتظرم

ساغر یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.saghar60.blogfa.com

دلم کنج قفس گو ناله سر داد

کزین و ا ر ونه دنیا او خبر داد

نماند آو ا ئی اکنون از بر او

که از نا مر دمیها او خبر داد


ساغر یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.saghar60.blogfa.com

یاری کن ای نفس که درین گوشه ی قفس
بانگی بر آورم ز دل خسته ی یک نفس
تنگ غروب و هول بیابان و راه دور
نه پرتو ستاره و نه ناله ی جرس
خونابه گشت دیده ی کارون و زنده رود
ای پیک آشنا برس از ساحل ارس
صبر پیمبرانه ام آخر تمام شد
ای ایت امید به فریاد من برس
از بیم محتسب مشکن ساغر ای حریف
می خواره را دریغ بود خدمت عسس
جز مرگ دیگرم چه کس اید به پیشباز
رفتیم و همچنان نگران تو باز پس
ما را هوای چشمه ی خورشید در سر است
سهل است سایه گر برود سر در این هوس

محمد یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.arezoobarani.mihanblog.com

چرا از دل خوشی دیگران؟

مهدی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.khate3evom.blogfa.com

ممنون که سر زدی
قلمت رو ازاد کن
همین
تا بعد...

سلی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام ندا...
خوبی؟؟
امیدوارم هر دومون قبول شیم..
قشنگ بود مثه همیشه..
فعلا

احسان دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ http://ehsanboy5.blogfa.com/

سلام خوبی ؟

جمله قشنگی گفتی ( توی قسمت نظرات وبلاگم )

با شما موافق هستم ولی .....

فکر میکنم که پیدا بشه و آدم باشه نه فرشته

چون فرشته ها خیلی والاتر هستند

آپ وبلاگتون هم خیلی قشنگ بود

تا حالا به این مساله فکر نکرده بودم

ولی....

شاید که فال و اقبال اون پرنده این بوده که معتاد بشه.....

و خیلی ها فال خودشون رو از اون پرنده معتاد بگیرن

ولی خداییش تا به حال از این نوع فال رو نگرفتم

و کلا دارم اعتقاد خودم رو نسبت به فال از دست میدم

چون خیلی از فال هایی که برام گرفتن به نتیجه یا واقعیت نرسیده
و دارم مثل خیلی های دیگه میشم..........

خوب زیادی نوشتم .....

من به وبلاگ شما لینک میدم

اگه موافق هستین که ... خوشحال میشم شما هم به وبلاگ من لینک بدین

و

اگه مخالف هستین بگید تا لینک شما رو ار وبلاگم حذف کنم

همیشه خوش باشید




اشنا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.arghavan2.mihanblog.com

هیچ چیزی نمی تونه بالاتر از این باشه که امیدی به نا امیدی بدی و دل عاشقی را به وعده دیدار و وصال شاد کنی و...
از کجا می دونی پرنده توی قفس به لبخند عابر معتاد نباشه !
.
ممنونم از حرفهای قشنگی که واسمون یادگار گذاشتی.

گل یخ دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ


در عشــق تو ام نصیحت و پنـد چه سود
زهـرآب چشیـده ام مرا قند چه سود
گویـنـد کـسـان که بنـد بر پـا ش نـهید
دیوانه دل اسـت پام بـر بند چه سود

مریم دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.tanhayamgozasht.blogfa.com

سلام
زیبا نوشتین

رضا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

کاش بودم شعله تا شمع مزارت می شدم/ چلچراغ زائر شب زنده دارت می شدم/کاش بودم پرچم حاشیه دار ماتم ات/تا که زینت بخش بزم سوگوارت می شدم/کاش بودم حلقه حلقه همچو زنجیر عزا/بر کف دل بیقراری بی قرارت می شدم/کاش بودم خاک و می دادی بها بر من که من/خاک پای ذوالجناح راهوارت می شدم/کاش می بودم سپر تا در هجوم تیغ مست/مانع شمشیر خصم نابکارت می شدم/کاش بودم قطره آبی و از روی وفا/شبنم لبهای خشک شیر خوارت می شدم/کاش بودم در شب شام غریبان تا که من/پاسدار خیمه بی پاسدارت می شدم.
دراین روزهای عزیز از محضر شما گرانقدر التماس دعای فراوان دارم.
التماس دعا

reza دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://island1383.persianblog.ir

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله اخر العهد منی لزیارتکم...
سلام بر حسین ,سرور و سالار شهیدان...فرا رسیدن ماه محرم ماه درس رشادت و شهامت از حسین ابن علی علیه السلام و یاران باوفایشان را بشما و تمامی مومنان ره رووان آن امام بزرگوار ...تسلیت عرض می نماییم ....هر چند تمامی قلمها ی دنیا هم بنگارند باز مصیبت حسین (ع) و یاران او را آن طور که باید نوشته نخواهد شد .....پیام عاشورا که با خون سید الشهدا بروی زمین گرم نی نوا نوشته شد از یاد مبرید .....اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .......اجرتون با بانوی بزرگ دو عالم بی بی فاطمه زهرا (س) و زینب کبرا (س) ....التماس دعای خیر ...یا حق .........

عباس سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.topolii.blogfa.com

سلام خانوم
......................................

التماس دعا

............................................................

رضا مشتاق سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ

عجب تشبیه نابی
پرنده ایی معتاد
برای یک شاهدانه!

ایوالله

سارا سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.saraballa.blogfa.com

سلام سلام 100 تا سلام

خوبی؟

وبلاگ زیبایی داری امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی

من دوباره آپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی و با نظرت منو در ساخت وبلاگی بهتر راهنمایی کنی

منتظرم

بای[گل][گل][گل][گل]

علی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ http://kianlouei.blogfa.com

سلام ندا.
خوبی؟
مطالبت کوتاه و زیبا شدن.
به من هم سر بزن.

امپراطورعشق چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://emperator-s.blogfa.com

من عاشق در سکوت تنهایی ام به دنبال رهرویی می گردم که همدرد من باشد وبس.
سلام:
پست زیبایی بود .امیدوارم همیشه موفق باشی من منتظر حضور گرمت هستم .
امپراطور عشق[گل]
منتظرم مثل اون دفعه ها فقط بدون هر چی بیایی کمه[گل]

فرزاد پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://petti.blogsky.com

اخیرا سبک تغییر کرده...
قشنگ مینویسی...
مجبور میشم فکر کنم...

حضرت عشق پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

دیشب دوباره، گویا خودم را خواب دیدم
در آسمان پر می کشیدم و لا به لای ابرها پرواز می کردم
بر شانه های خسته ام دستی کشیدم، انگار جای خالی چیزی...
چیزی شبیه بال، احساس می کردم...
خوشتر از این در جهان چه بود کار؟
دوست بر ِ دوست شد یار بر ِ یار...
------
سلام!
بعد از یه دوری طولانی مدت
حضرت عشق به روز شد...
منتظرتم!

رضا پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://ISLAND1383.PERSIANBLOG.IR

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله اخر العهد منی لزیارتکم..............سلام بر حسین ,سرور و سالار شهیدان...فرا رسیدن ماه محرم ماه درس رشادت و شهامت از حسین ابن علی علیه السلام و یاران باوفایشان را بشما و تمامی مومنان ره رووان آن امام بزرگوار ...تسلیت عرض می نماییم در ضمن باستحضار شما میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی آموزنده با عنوان " رسالت حسین پا برجاست " بروز شده است ...خوشحال خواهم شد دیدن کنید و نظرات خود را مرقوم فرمائید ،مثل همیشه منتظر قدمهای سبز و حضور گرمتان هستم ...آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را در تمامی مراحل زندگی دارم..... کاش بودم شعله تا شمع مزارت می شدم/ چلچراغ زائر شب زنده دارت می شدم/کاش بودم پرچم حاشیه دار ماتم ات/تا که زینت بخش بزم سوگوارت می شدم/کاش بودم حلقه حلقه همچو زنجیر عزا/بر کف دل بیقراری بی قرارت می شدم.... التماس دعای فراوان دارم.. ...در پناه حق و خدا نگهدارتان.

علی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلان ندا جان
یک چیزو فراموش کردی ...............
امید امید و امید
موفق باشی

علیرضا رحمان طلب پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://rahmantalab.persianblog.ir/

چه متن زیبایی و چه عکس زیباتری.
شما شاعرید. روحتان شعریست.

تا جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ

چهارشنبه 3 بهمن1386 ساعت: 19:37
ایا امام جمعه شهره ی دوران اولاسان گیتمه لیسن
گلدیگون دهریده سلطان اولاسان گیتمه لیسن
سانما دنیاده همیشه یاشیوب قالمالیسان
بونی بیل رستم دوران اولاسان گیتمه لیسن
دوز گون اول دوز یولی گیت ایری گیدن یولدا قالار
داغداغقا کیمین پران اولاسان گیتمه لیسن
علمیده فضلیده عرفانیده حکمتده اگر
چه ارسطو و چه لقمان اولاسان گیتمه لیسن
سنی مغرور ایلیوب حسن مقاموون گوزلیم
مقامیده فرعون زمان اولاسان گیتمه لیسن
فقر بیر آتش سوزاندی جهنم مثلی
ریشه کن ایله اونی طالب رضوانسان اگر
هره بیر درده گرفتاریدی بو دنیاده
دردین آرتورما دوا دردوه خواهانسان اگر
چورگی دوغراما گونده احمدو محمودون قاننا
بوقدر ظلم ایلمه صاحب ایمانسان اگر
شهریمیزون چوخدی هنر مندی منجمله یدی
دوت الین هنرمندین نوکر ملت ایرانسان اگر
هنرمند اولئکده هنریلن تاج شرافت یارادار
جبران ایلماقا فرصتون وار هله.غم چکمه پریشانسان اگر
حاج آقا قوی انتقاد اولنسون اینجمه ویش ویش دیمه
بلکه اصلاح اولا شیطان یولی تابع قرآنسان اگر
سن کی اون گون محرمی ایتدون موسیقدن ایراد سخن
گل ایله چاره ئوزین صاحب وجدانسان اگر

توپلیان بیر یره:جبار اوغلی سینگ
بی شعر انتقادی بو آقالارین همکارلیخان وجوده گلیب: حاج حسین کریمی مراغه ای
حاج حسین غفاری اردبیلی مرحوم حاج عابد صادق پور ومرحوم جبار بایریش اوغلو

سوال کنکوری؟در کدام بیت ایهام وجود دارد؟
جواب:در بیت 8 کلمه یدی :1-یعنی دستی در کار داشتن 2-یعنی یدی خودمان دسته باشی سینه زنان
اگر در جمله فوق یدی یک اثر تاریخی باشد آرایه تلمیح وجود دارد
وب سایت

نویسنده: ه
جمعه 5 بهمن1386 ساعت: 1:0
غم زمانه خورم یا فراق یار کشم به طاقتی که ندارم کدام بار کشم نه پای عقل که در دامن قرار کشم جفای دوست زنم گر نه مردوار کشم
چرا صبور نباشم که جور یار کشمضرورتست که درد سر خمار کشمکمینه دیده سعدیش پیش خار کشم
ز دوستان به جفا سیرگشت مردی نیست
چو می​توان به صبوری کشید جور عدو
شراب خورده ساقی ز جام صافی وصل
گلی چو روی تو گر در چمن به دست آید

پسر ایرانی جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ق.ظ http://bikhodahafezi.blogfa.com

سلام
خاک گرفته های بی نهایت ذهنت رو خوندم
باید بگم که
واقعا خاص نوشتی
بخصوص این آخری
برام خیلی جالب بود

اشنا جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.arghavan2.mihanblog.com

ممنونم از اینکه مهمانمون شدی
هنوز که اپ نکردی !! نوشتی خبرم کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

♥ happy valentine ♥

▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد