حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

حکایت های من...

آمدم ...بنویسم ...آنچه خاک می خورد در این بی نهایت فکرم...

توفیق...

بسیار گفتند و شنیدیم و روزی میگوییم و شاید سامعی باشد و کمی حوصله به تاراج دهد

ولی آنچه مسلم است ؛ خسته ایم از این همه تکرّر و تکسَُر در شکستن ...

بسیار شنیده ایم این نت های نا موزون که...

فلانی عاشق شد ؛؛فلانی شکست ؛؛ قسم خورد ؛خود را لعنت کرد که ؛؛فراموش میکند و غیره و غیره...

ولی نهایت تمام این محاوره ها میشود همان جمله ی معروف (این نیز بگذرد)

و به واقع هم همین است و می گذرد ؛؛ اصلا باید هم که بگذرد؛؛ رسم دنیای فانی جز این نیست

یکی میرود و یکی میماند ؛؛ آن که رفت رفته؛؛ ولی وای به حال و روز کسی که میماند و می سوزد

بگذریم ؛؛ اعتراف میکنم با این کلمه ماً نوس شدم ؛؛ این روز ها مدام میگویم؛؛؛ بگذار و بگذر

هیچ توجیهی ندارم که چرا افکار آشفته ام را نمیتوانم به سمت و سویی سوق دهم که باید.

پس به اجبار باز هم میگویم ؛؛؛بگذریم!؟میدانم شاید چاره ای باشد و باید هم که باشد ...؛

ولی من؛؛ تحمل کش و قوس های نابهنجار را ندارم؛آخر خسته تر از آنم که توان توجیه کسی را داشته باشم

میماند یک سوًال؛ آمیخته ای از هزاران هزار سوال دیگر و آن اینکه...

اگر من نوعی:که ادعای عاشقیم به عرش رسیده؛؛ یا تو که میخوانی اصلا میدانیم مفهوم عشق چیست ؟

میدانیم چرا خداوند این حس ناب دلدادگی را برایمان به ودیعه نهاده ؟

اصلا توان درک عظمت این کلام را داریم ؛ که مدام در وصف آن شعر ها و نثر ها مینویسیم ؟؟؟

من میگویم ؛ کم نیست عاشقانی که عشق را هجّی کرده اند ؛ و جام وجودشان لبریز از این لعبت

ولی در مقابل خیل عظیم ؛نا باوران و کج اندیشان بگمانم قلیلند و بی شک مایه ی استهزا !!!

حال چرایش بماند که همه می دانیم و نیازی به تفصیل ندارد و من نیز از تکرارش مکدر .

ولی از خدایی که میپرستم عاجزانه خواسته ای دارم و آن اینکه ؛؛ لطفی بر این کمترین نموده...

و دلی را که در سینه برای تپیدن ارمغانش داده ؛لیاقت عاشقی را هم ارزانیش دارد

تا اگر توفیق درکش را داشتم ؛روزی با افتخار و سر بلندی بانگ برآورم که.........من؛؛ عاشق ترین دختر این شهرم؛؛؛

پس...

من اگر سایه خویشم یارب              روح آواره من کیست ؛ کجاست

جا داره یادی هم از دوست سفر کرده ( عرفان ) بکنیم  .... آرامش ابدیش آرزوی ماست

پاییز ( حتما گوش کنین )

نظرات 70 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.entezarefaraj313.mihanblog.com/

سلام
پیشاپیش شهادت امام محمد باقر را به شما تسلیت عرض می نمایم
التماس دعا

ندا... دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ

می خواهم بازگردم، به دوره ای که به آن سوگند یاد می کنند
می خواهم بازگردم به ستاره های رنگین کمان، به آسمان شب و روز و رقص آفتابگردان
بیان این همه احساس و شکوه سخت است،
از کلام ضعیف من انتظار نداشته باش،
می دانم،
یک قطره آب تأثیری بر اقیانوس نمی گذارد،
هرچند سخت دلبسته آن است...

گل یخ دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ

و اما عشق..................
کلامی سه حرفی که عین آن عطش .. شین آن شوق و حرف آخرش را قسم می نامم
پس من با تمام احساسم میگویم... قسم به عشق قسم به عطشی سیری ناپذیروشوقی دلنشین
شاید لذت عشق و تمام حس زیبای آن در انتظارش باشد
چشم انتظار عزیزی که خواهد آمد و من بی صبرانه حتی ثانیه هایش را عزیز می دارم.
لابد گمان کردید دیوانه شدم ؟ من دیوانه ترینم و اشتیاق دیدن یار برایم سیری ناپذیر و ابدیست
اگر خواستید سنگ سارم کنید یا ناسزایم دهید ولی من عاشقم و این عشق را آسان
به کف نیاوردم .پس برایم مهم نیست که ملعبه ی دیگران باشم .آخر همین طعنه ها
برایم حکم آزمونی را دارد که نمیدانم فرجامش چه خواهد شد . گریه های شبانه ام گواه
عشق من و....دلتنگی های این دل بیتاب بهترین همراه و یک جسم تبدار هماره با من
و چه لذتی دارد این التهاب و انتظار..........

ایمان دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام ندا جان
احوال شما؟
مثل همیشه خیلی زیبا نوشتی
موفق باشی . . .

سامی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ http://martek.blogfa.com

سلام به ندای عزیز
اول یه تشکرخالصانه بابت همدلیت
بعدش هم خبربه روزشدن وبموبهت میدم
وکلام اخرمم هم
درموردمطلب وبته
خوب ...عالی....وقابل تامل
نداجان من مطلبتوخوندم....نه یکبار....بلکه چندبار
ولی نمیدونم چراگیجم ونمیتونم چیزی بگم
منوببخش
فوت عرفان بدجوری داغونم کرده
یاحق

رضا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.hezartoyezehn.blogfa.com/

سلام ندا جان
گذر ...کلمه خوبیه واسه فراموشی دردها و رنجها که بله چون می گذرد غمی نیست در واقع داریم سر خودمون کلاه می گذاریم چون گذشتن مهم نیست چطور گذشتنه که به زندگی معنی می ده و ...عشق کاش روراست تر به جای اینکه می گفتی قلیلند می نوشتی بچه بازیش کردن
به امید روزی که ندای عزیز عاشق ترین دختر جهان شود

..... سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ

نداخانوم شما فکر می کنید حق داشتید که آدرس وب بنده رو به دیگران بدهید
همین که خودتان با ورود آرامش وبم رو بهم زدید کافی نبود
که دیگران را نیز دعوت می کنید؟؟؟
شما که از خصوصی بودن آن مطلع بودید
مگر نه؟؟؟

نیما سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://pastou.logfa.com

سلام
به جشن تولد وبلاگ من بیا
منتظرتم

غلامرضا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ق.ظ http://www.vahmesabz.blogfa.com

سلام دوست من
شک نکن ... اگر عاشقترین نباشی جزء عاشقترین هایی...
خدانگهدار

مریم سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://miriyam.persianblog.com

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم
وقت پرپرشدنش، سوز و نوایی نکنیم !
پر پروانه شکستن، هنر انسان نیست
گر شکستیم ز غفلت، من و مایی نکنیم
یادمان باشد سر سجادهء عشق
جز برای دل محبوب، دعایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق، ز هر بی سر و پایی نکنیم
خوشحال میشم به منم سر بزنی .

لیلای قاصدک سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ http://ghasedak-gharib.blogfa.com

روحش شاد باد

تنــهاتـرین تنــهایـان سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
00000000000000000
سلام همراه باوفا
نظرت رو خوندم اما فکر کنم با روحیات درون من هیچ سنخیتی نداشت ندا جان عزیز
چرا که هیچ وقت در زندگی امیدم رو از خدای خودم بر نخواهم داشت
یادم باشه پست بعدیمو در رابطه با امید به دوست گلم تقدیم کنم
ببین ندا جان زندگی هر روزش شادی و نشاط نیست توی وبلاگ منم اگه مرموزیتی دیدی نشونه حال همون روزم بوده ...
خب بگذریم »
راستی یه پست جدید در رابطه با رسم روزگار دارم
خوشحال میشم همراهیم کنی و نظرت رو در رابطه با این مطلب بهم بگی ...
آخه میدونی :
تاریکه ســرنوشتم
فانوس من شکسته
عمریه بغضی سـنگین
راه گلــــــومـــو بســته
از شب به شب رسیدم
از کـوچه ها به بن بست
آی آدمـــــــــای سرخوش
جایی بــرای مــن هست ؟
با آرزوی بهترین ها
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشی و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ

به کدامین کتاب مقدس دنیا سوگند بخورم؛؛
که از یاد عاشق واقعیت نرفته ای
حتی اگر تو را به آخرین صفحات تاریخ تبعید کرده باشند

آری تمام دلم را در صحن مقدس چشمانت شمع میکنم تا...
تا بدانی هنوز هم انتظارت میکشم
تا بدانی هنوز هم دوستت دارم
ای امروزم ... فردایم را مگیر از من
من برگشتم و این متنت آتیشم زد .
ای خدا میشه عشق من عاشقم بشه . اگه بشه تا عمر دارم غلامشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

به کدامین کتاب مقدس دنیا سوگند بخورم؛؛
که از یاد عاشق واقعیت نرفته ای
حتی اگر تو را به آخرین صفحات تاریخ تبعید کرده باشند

آری تمام دلم را در صحن مقدس چشمانت شمع میکنم تا...
تا بدانی هنوز هم انتظارت میکشم
تا بدانی هنوز هم دوستت دارم
ای امروزم ... فردایم را مگیر از من
من برگشتم و این متنت آتیشم زد .
ای خدا میشه عشق من عاشقم بشه . اگه بشه تا عمر دارم غلامشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

ندای عزیز
به کدامین کتاب مقدس دنیا سوگند بخورم؛؛
که از یاد عاشق واقعیت نرفته ای
حتی اگر تو را به آخرین صفحات تاریخ تبعید کرده باشند

آری تمام دلم را در صحن مقدس چشمانت شمع میکنم تا...
تا بدانی هنوز هم انتظارت میکشم
تا بدانی هنوز هم دوستت دارم
ای امروزم ... فردایم را مگیر از من
من برگشتم و این متنت آتیشم زد .
ای خدا میشه عشق من عاشقم بشه . اگه بشه تا عمر دارم غلامشم

ساغر سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ http://saghar60.blogfa.com

ندای عزیزم مطالبت سیو کردم بعدا بخونم موفق باشی من هم آپم

رهگذر سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://ney-labak.persianblog.com

سلام

کو حکایت ؟

کو غریو- های و هوی !

کو نگاری و ندیمی و سبوی

کو رفیق- خلوت و نرمینه روی

خیز !

خیز و آن دامن بشوی !

عاشقی سهل است !

لیکن عاشقی

کار هر بازاری- مکار نیست

کار هر چشمی که شد تیمار نیست

کار هر دلداده ی بیمار نیست

اشتباه بر اشتباه کردم تو ای یار قدیم

عاشقی سخت است و کار یار نیست


بگذریم

( رهگذر )

تنــهاتـرین تنــهایـان سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

سلام ندا جان
چه آهنگ زیبایی گذاشتی ... به به من که دارم الان گوشش میدم و چه به دلمان هم چسبید :))
خب در رابطه با نوشته های زیباتون هم باید بگم عمرا تنهاترین بتونه جا پای بزرگ های صاحب قلمی همچون شما بگذاره ... آخه میدونی بزرگی که به سن نیست !! با اینکه ۶-۷ سالی بزرگترم اما همیشه خاک مداد تراش و دفتر شما صاحب قلما بودیم و به قول معروف کوچیکتونیم :))
خب برم با این آهنگ زیبا نوشته زیباتو بخونم
بعدن بیام نظرم رو واست بگم دوست گلم
فعلا (چشمک) بدرود و بصد بدرود.

تنــهاتـرین تنــهایـان سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

بازم سلام ندای من
نمیدونم الان از عشق باید گفت یا از مرگ
الان با این آهنگ زیبا رفتم سراغ دوست سفر کردمون عرفان عزیز (با اینکه نمیشناسمش اما انگار این غریبه واسم آشنا بود) خدا رحمتشون کنه انشالله
ندا جان فعلا یه حال غریبی پیدا کردم که ترجیح میدم بازم نظرم رو راجب نوشته زیبات بعدا بگم آخه می دونی یه کم که نه قد یه آسمون چشمام ابر داره ...
مـــــــــــــــــــــــیرم تو خلوت تنــهاییم حالم که خوب بشه بازم میام اما خدایی این آهنگت آتیشمون زد حالا هم به یاد عرفان عزیز و به یاد روزی که هممون باید این دنیای دون رو ترک کنیم مـــــــــــــــیرم تو خلوتم تا شاید بعدا بهت بگم چه کشفم شد از این سیر و سلوک ...............................
خداحافظ ... خداحافظ همین حالا ...
ــــــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

تو مرا هرگز نخواهی شناخت ...!!؟؟ سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.dele-zaar.blogfa.com

تن خسته ای لبریز خواهش

در حسرت دست نوازش

یا زندگی بر من ببخشو یا ریشه ام بسوزان با آتش

من عاشقم ٬ عاشق ترینم

عاشق ترین مرد زمینم

در چشم من خود را ببین

حرفی بزن ای نازنین

ای اولین ای آخرینم



مهندس سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://deldareg84.blogfa.com

اول سلام
یه چند وقتی بود نبودم اخه امتحانا کلافه ام کرده بود...
حالا دیگه هستم البته فعلا...


سهم من از بوسه باد
چی بگم ای داد بی داد


دیگه دارم میمیرم از اینهمه بی وفائی

ان که در سر هوس سوختن ما میکرد
کاش می امد و از دور تماشا می کرد...

مجید چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.com

سلام دوست خوبم.........ممنونم از لطفت.......خدا این دوست از دست رفته تونو رحمت کنه........یا حق

سید حمید چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ق.ظ http://abadancity67.blogfa.com/

سلام ندا ببخش نتونستم بیام سر بزنم عکس های که میزاری رو من بیشتر دوست دارم چیزی به تولدت نمونده اگه نیومدم تبریک بگم دلگیر نشیا چون دارم میرم خدمت سربازی دقیق میشه گفت روز تولده تو پیشا پیش تولدت مبارک

رهگذر چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ق.ظ http://ney-labak.persianblog.com

سلام

ای بلندتر از زمان

ــــــــــــــــــــــــــــــ آهسته تر

ای فراسوی مکان

ـــــــــــــــــــــــــــــ آهسته تر


دختر- موجی و من دریا شکن

......................... غرق- رویایی و من رویا شکن !

( رهگذر )

فرید چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ http://golhayekaghazi.blogfa.com/

ندا جان سلام
کلام خواهرانه ات مرا مهمان سرزمین مهربانی ها کرد..
آسمان را نگاه می کنم و خدا را برای همیشه در یاد خواهم سپرد..
*************
آنچه در من نهفته دریاییست
کی توان نهفتنم باشد
با تو زین سهمگین طوفانی
کاش یارای گفتنم باشد
بس که لبریزم از تو می خواهم
بدوم در میان صحراها
سر بکوبم به سنگ کوهستان
تن بکوبم به موج دریا ها
بس که لبریزم از تو می خواهم
چون غباری ز خود فرو ریزم
زیر پای تو سر نهم آرام
به سبک سایه تو آویزم
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه نا پیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

سامی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ق.ظ http://martek.blogfa.com

سلام نداجان
ممنون ازاینکه بی دعوت اومدی
راستش نمی خواستم به این زودی وبموبه روزکنم
امابادیدن کامنتت،ازتصمیم صرفه نظرکردم وباخودم گفتم
بهتره تااین حضرت علیه چوب برنداشته دنبالمون بکنه

پستموتغییربدم
خدائیش خیلی جذبه داریا

...
بگذریم
وامامطلب وبتون
اگه تویک روزی عاشقترین دخترشهرت بشی
من خودمومی کشم
(نیشــــــــــــــــــــخند )
بااین اخلاقی که توداری........ ( بازهم نیشخند)
...
خیلی خب بابا
حالاچرااخم میکنی خانومی؟؟؟
داشتم شوخی می کردم
...
(( عشــق – عاشـــق ))
دیگرخسته شدم،ازاین نواختن ها
وازاین سوختنهای پی درپی
می خواهم که تاابدفراموششان کنم
...
فراموش کنم می شودعاشق بود
فراموش کنم که عشق رامی شودلمس کرد
فراموش کنم که بودنش قلب زخم دیده اززمانه را
می توانست مرهمی باشد
امانشد
چون نخواست
چون همش نازکرد
چون همش خواست دلرباباشه، وفکرنکردمنم مثه اون
دوست دارم که شنیده بشم وبه چشم بیام
...
آه
چقدرازگفتن این مقوله های تکراری
خستــــــــــــــه ام
...
بدرود
....



مصطفی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ب.ظ http://bofmens

بسیار تءثیرگذار بود...آری یکی ماند ..یکی رفت ..یکی میسوزد
یکی می خواند و دیگری می بالد ...
و این احساسی است که تجربه اش پر از خاطره های یأس و شادی ما است

تنــهاتـرین تنــهایـان چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000


............a$$...............s$
............f$$$'............s$$
............s$$$³´.......,..s$$³
..........h$$$$³.......s$'...$$³
.........i$$$$$.......s$³....³$
.....$...n$$$$$s.....s$³.....³,
....s$...'³$$$$$$@...$$$
....$$....³$$$$$$4...³$$s
...³$.....³$$$$$$$u..s$$$....s´
...`$$.....³$$$$$$$.$$$$...s³
....³$$s....³$$$$$$s$$$³..s$'
.....³$$s....$$$$$s$$$$'..s$$
..`s...$$$$...s$$$$$$$$³..s$$³..s
...$$.s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$$³..s$
.s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$$.s$$
..s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³
.s$$$ssss$$$$$$$$$$$$$ssss$$$$$´
$$s§§§§§،TANHATARIN§§§§§§§§§s$,
³§§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§§s
³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
..§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
..³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.....³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.......³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...........³§§§§§§§§§§§§§§§³
..............³§§§§§§§§§§§³
...................³§§§§§³
......................³§³


روزهای تنــهایی هم می گذرد ...
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
ــــــــــــــــــــــــــــــامضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

◦◦●●○○░♂дĮı!-!ѕ♂░○○◦◦●● چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.alixzsam.blogfa.com

salam
webe jalebi darid khoshal misham be manam sar bezanid
khosh bashid
bYe

ورپریده چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام ندا
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیای اون ورا نکنه قهری؟
بازم من ...
خدا بیامزرتش ... تازه داشتم باهاش آشنا میشدم
قربونم بری
باییییییییییییییییییییی

پری چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام به ندای عزیز...منو نمیشناسی.من هم نمیشناسمت..
کاملا اتفاقی از وبلاگ معصومه(جادوی سکوت) دیدن کردم..
نظرات رو که میدیدم نوشته ایمان رو دیدم..
وبلاگ اونو هم که دیدم.....
نمیکم که چقدر حس میکنم که برام آشنا هستن..اما..
اگه ممکنه از احوال ایمان برام اف بذار ....
به اندازه یه برادر یا دوست عزیزی نگرانم واسش...
التماس میکنم که به منه غریبه اعتماد کنی و از سلامت ایمان و یاسی بهم خبر بدی...
منتظرت هستم...
چشم انتظارم نذار لطفن..

امیر پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.loloknat.blogfa.com

آمده بودم تا بگویم
اما
.
.
.
..
می روم تا غمش فقط برای خودم باشد و بس.

ندای عزیزم شاید دیگه منو نخونی.
شاید برای همیشه خداحافظ

امیر...

ایمان پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ http://shabhayetanhaie.blogsky.com

سلام ندا جان
احوال شما؟
من آپم
منتظرتم

میلاد پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://godfatherr.persianblog.com/

سلام
باسه شما اینقدر نظر میدن که دیگه نظر من تو این همه نظر گم میشه
ماشاالله
نگی من چشم زدما
چرا نگفتید که وبلاگ منو لینک کردی؟
منم لینک شما رو میذارم حتما
باز هم ممنون
ولی دارم این وبلاگو میبندم چون بیننده نداره
دارم فکرامو میکنم شاید هم نبستمش همیجوری موند

حمیدرضا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.hrdaee.persianblog.com

سلام
در نوشته هایت غمی هست که برای خیلی ها ناشناختست
کارت بسیار شیوا بود
موفق باشی دوست من
به ما هم سر زدی خوشحال میشم

خلود پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://khanehomid.persianblog.com

عشق معراجیست سوى بام سلطان جمال
.
از رخ عاشق فروخوان قصه معراج را
.......

عشق فقیر و پولدار٬پیر وجوان٬مهندس و امی....نمی شناسد و صاحبش را به اوج شادی می رساند....
.
آره عاشق مسوزد ٬می سازد و می گذرد ولی خاطرات عشق هم چنان در ذهن می ماند و هرگز فراموش نمی شود....
.
در پناه خدای عاشقان٬عاشق بمانید....

سامی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام خانم خانوما
خوبی که ؟
...
آقا
مااگه نخواهیم عاشق باشیم بایدکی روببینیم ؟
به قول رضاعشق توی این دوره وزمونه فقط بچه بازی نه اون چیزی که
سرکارخانم ازاون به عنوان یک عشق ناب یادمی کنید
هرچندقدیم ندیماهم...
بگذریم
...
نداجان
عاشق ترین دخترشهرقصه ها( نیشخند )
وبلاگم به روزشده، شماهم بهتره جای این حرفا،بگردیددنبال اثبات این
مقوله
نه اینکه فقط شعاربدید
ببخشیداکه اینقدررک گفتم
...
دوست عزیز
اینقدرنگوآرامشت آروزی من (( گریــــــــــه ))
بااین وبلاگتان...کامنتهایش مثه بلوگفاشکلک نداره، همش باید
عنوانش رواینجابگذارم (( عصبانی ))
آره داشتم می گفتم
به عرفان خدابیامرزهم همین حرفوزدی، که عزرائیل آومدسراغش
ولی خدائیش ندا
این دعوای توتوی اون پست بهارعمرش
نگذاشت خاطره ای ازاین عزیزبنویسم که مربوط به
همین مقوله عشق وعاشقی بود
باشه ،اشکال نداره، قرارنیست که همه عالم وآدم بفهمن عرفان بنده خدا
چی ازدست این زمونه می کشیده
....
یادت نره
بیایی ا
دوستی درکنارهمین تیکه پروندنهاخوش است...
جمله قصاری بود....نه؟.... (( خنـــــــــــــــــده ))
...
خوش باشی عزیز
...
یاحق
...

◦◦●●○○░♂дĮı!-!ѕ♂░○○◦◦●● پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.alixzsam.blogfa.com

salam merc ke sar zadid
man shoma ro link kardam
khoshal misham shoma ham mano link koni
bazam sar bezan . montezaram
khosh bashi
bYe

گل یخ پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:09 ب.ظ

خسته ام.....
راه معلوم نیست .کوچه های مه گرفته .چراغ های خاموش سنگ فرشی از جنس آدمی
کدام یک میتواند فانوس راهم باشد .کدام یک می تواند همراهم باشد .کدامیک می تواند
هم صدایم گردد؟؟/ کو چه های غربت برایم دلتنگی .تنهایی و سکوت را به ارمغان آورده
گفتم سکوت چرا که فریادم در گلو شکسته .گفتم همراه دیگر همراهی نمی بینم.گفتم فانوس
خیالی نیست چون به تاریکی عادت کردم و چه جان سختم من!!! چرا که سنگ فرش این
کوچه های مه گرفته فقط منم. نمی بینی که چسان له شدم؟؟! تمام منیتم... تمام غرورم
تمام عشقم له شد چه راحت ...چه بی صدا... .حال بگویید به کدامین گناه مُصله شدم
به کدامین خطا به کدامین جفا ؟؟؟.فقط منصف باشید .اگر اندکی انصاف در دل دارید
آخر غربت من پایانی ندارد این کوچه های تنگ و باریک ره به نا کجا آبادی دارد
که من مجبور به طی طریقم کاش و ای کاش هیچوقت راهی غربت نبودم
و ای کاش...........عاشق عشق نبودم ای کاش.

سامی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام نداجان
به قول این خانوما ، خدامرگم بده ، باباتوچقدرزودرنجی دختـــــــــــــــــــــــر
به جون خودم من شوخی کردم
ببین ...
قرارنشــــــــــــــــــــد....بادلی ابری
پا....توی وبم بگذاریـــــــــــــــــــــــــا
عزیز....
من.....
ای خــــــــــــــــدا
حالابیاقلب شکسته ندای گل مارودرستش کن
میگم دخترا...نازک نارنجین .....و...نمیشه بهشون گفت بالای چشمتون
ابروست می گن نخیرهمچیناهم که تومیگی نیست ؟ ( ناراحت )
باشه دخترازاین به بعد.... شوخی نمی کنم
نامردم اگه زیرقولم بزنم
دخترهم دخترای قدیم ( نیشخنـــــــــــــــــــــــد )
....
ندااااااااااااااااااااااااااااا( خواهشــــــــــــــــــــ )
قهــــــــــــــــــــرنکنیا
باشـــــــــــــــــــــــــه
...
بیاتوی وبم وبهم بگو....سامی حلالت کردم
اینجوری میفهمم که چشای نداخانومی ....دیگه ... بارونی حرفای من نیست وبنده
سراپاتقصیر..بخشــــــــــیده شدم
...
منتظرتما
...
بابهترین آروزهابرای تو دوســـــــــــــــــت بااحساس
...
یاحق
...



سعید نانکیو جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ http://nanq.blogfa.com

سلام::


خیلی قشنگ بود



من آپم


بازم بهت سر می زنم

شاهین جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ق.ظ http://aria-org.blogfa.com

سلام.
با مطالعه مرامنامه حزب آریا در صورت تمایل به ما بپیوندید.
با تشکر از شما.

milad جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ق.ظ http://barg.e.sabz.mihanblog.com

بگذار ابریترین شعرهایم را با غریب ترین لهجه بخوانم این عادت من است که هر غروب بر ایوان دلتنگیم می نشینم و خویش را مرور می کنم....

علی(عشق زیبا) جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ق.ظ http://www.eshghe-ziba.persianblog.com

سلام ندا جون من با چند تا اس ام اس عاشقانه به روز شدم عزیز تئنستی بیا من منتظر هستم

محمد جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ http://asir-e-bala.blogfa.com/http://

سلام
خوبی ندا جان؟
راستش مطالب وبت عالیه و
حرف دل خیلی از ادمها
چرا تو این مدت بهم سر نمی زدی؟؟؟
من هم با مطالب جدیدتری به روز میشم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
سبز باشی و بهاری
یا حق

الیاس جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ق.ظ http://ensanam_arezoost.mihanblog.com/

با سلام خدمت ندای عزیز
منو ببخش
ببینم راضی میشی که وبلاگم رو هم دیگه آپ نکنم؟ اونوقت حرف منو باور می کنی؟
بازم منو ببخش و شرمنده که نمی تونم اونطور که باید پاسخگوی محبت شما باشم .
انشاالله در آینده ای نزدیک

امیدوارم که قلمت پررنگ تر از همیشه و یک زمانی هم بخاطر و برای کسی بنویسه
با تمام شور و شوق
مشهد هم بالاخره برف باریدن گرفت
یا علی

به نام تنــهاتـرین تنــها
00000000000000000
............a$$...............s$
............f$$$'............s$$
............s$$$³´.......,..s$$³
..........h$$$$³.......s$'...$$³
.........i$$$$$.......s$³....³$
.....$...n$$$$$s.....s$³.....³,
....s$...'³$$$$$$@...$$$
....$$....³$$$$$$4...³$$s
...³$.....³$$$$$$$u..s$$$....s´
...`$$.....³$$$$$$$.$$$$...s³
....³$$s....³$$$$$$s$$$³..s$'
.....³$$s....$$$$$s$$$$'..s$$
..`s...$$$$...s$$$$$$$$³..s$$³..s
...$$.s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$$³..s$
.s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$$.s$$
..s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³
.s$$$ssss$$$$$$$$$$$$$ssss$$$$$´
$$s§§§§§،TANHATARIN§§§§§§§§§s$,
³§§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§§s
³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
..§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
..³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.....³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.......³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...........³§§§§§§§§§§§§§§§³
..............³§§§§§§§§§§§³
...................³§§§§§³
......................³§³

با همه لحن خوش آوایی ام
در به در کــوچه تنـــهایی ام
با موضوع جمعه های انتظار به روزم و
چشم انتـــظار نـــگاه همیشه ســبزتان
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰00000000۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

پدرام جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.dr-blade.blogfa.com

تو حوض خونه ی ما همیشه سبزه زاره
دشتاش پر از بوی گل اینجا همش بهاره
دل وقتی مهربونه شادی میاد می مونه
خوشبختی از رو دیوار سر میکشه تو خونه
سلام خوبی؟؟
من اپم و منتظر قدمت...
نظر یادت نره اگه دوست داشتی ادم کن
بای

میلاد-نازیلا جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.milad-nazila.blogfa.com

وبلاگ خیلی خیلی قشنگی دارید
اگه ممکنه به ما هم سر بزنید
در ضمن ما شما رو لینک کردیم اگه ممکنه شما هم اینکارو انجام بدید
بابای

TaNzAd جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.tanzad.com

ندای عزیز...
هر چیزی قابل گذشتن است...
اما همه چیز قابل گذشت نیست...
بنابر این گاهی "این نیز، نخواهد گذشت"
گر چه که باید بمانیم، بسوزیم و بسازیم...
اما این ماندن و سوختن و ساختن به آن تصور همیشگی نیست...
بیاد بسوزیم، اما نه با دنیا، که دنیارا...
و باید بسازیم تا انتهاآن را...
...
ندای عزیز...
منطق عشق، منطق دلیل و برهان نیست...
منطق عاشق و معشوق است...
منطق امید و آرزو...
منطقی که فقط عشاق به آن استناد می کنند و عقلا به مضحکه بر مجلس عقل...
...
و در انتها فقط یک آرزو برایت می کنم...
که تو، عاشق ترین دختر شهرت باشی...
...
آنچه را که هست، ببینید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد